Asiakaslehden käsinkosketeltavuus koskettaa
Painettu asiakaslehti on digitalisoituneessa maailmassa mahdollisuus erottua. Yritys, joka panostaa laadukkaaseen asiakaslehteen, antaa rivien väleissä vahvan laatulupauksen. Visuaalisesti näyttävä asiakaslehti vakuuttaa. Tavalla, johon näyttöpääte ei pysty.
Painettujen asiakaslehtien määrä on digimaailmassa huomattavasti vähentynyt, joten asiakaslehti on nykyisin erinomainen tapa erottua muista yrityksistä ja sitouttaa asiakkaita. Näyttöpäätteestä vapaa viestinnän muoto antaa kaivatun huilitauon sähköiseen informaatiotulvaan.
Painetun lehden lukemiseen liittyy erityinen lukurauha, kun keskittymistä eivät haasta erilaiset applikaatiot ja merkkiäänet. Tällöin myös viestisi erottuu paremmin. Moni asiakaslehden voimaan luottava pitääkin lehteä tärkeänä brändiviestinnän työkaluna.
Markprint painaa säännöllisesti lukuisia eri alojen asiakas- ja järjestölehtiä, jotka ilmestyvät lehden strategiasta riippuen yleensä 2-8 kertaa vuodessa. Painamisen jälkeen postitamme lehdet suoraan painokoneelta saamamme osoitteiston mukaan. Osa lehdistä myös taitetaan Markprintillä vahvalla ammattitaidolla. Taittotyötä helpottaa mainostoimiston tai graafikon suunnittelema taittorunko, johon on määritelty fontit, kuvapaikat ja aukeamanäkymät valmiiksi.
Paperivalinta on viesti – samoin ympäristömerkki
Käsin kosketeltava ja eri aisteilla havaittava painotuote jättää lehden lähettäjästä vahvan tunnekokemuksen. Siksi myös lehden paperivalinnalla iso merkitys. Tavoitteitanne tukevaan paperivalintaan saat meiltä aina apua ja näkemyksiä.
Paperi antaa tuntuman ja olemuksen asiakaslehdelle. Paperivalinta on aina myös viesti ja siksi tärkeä valinta. Sanomalehtipaperia ja MarkSilverCover©-tekniikalla viimeisteltyä premium-paperia ei voi vaihtaa keskenään ilman, että asiakaslehden lukija hämmentyy. Tehosteet, kuten UV-lakka, preeglaus ja laminointi, ovat oman innovaatiomme MarkSilverCoverin ohella erikoisosaamistamme, joita hyödyntämällä saat Erottuvan Erilaisen. Myös Toimiva Tavallinen on moneen käyttötarkoitukseen erinomainen valinta.
Voimme tehdä valmiista aineistosta myös sähköisen näköislehden, jotta asiakas/järjestölehden tavoittavuus on varmasti maksimaalinen.
Lehden arvoa lukijan käsissä lisää valitsemasi ympäristömerkki: Joutsenmerkki, PEFC- tai FSC-puun alkuperämerkki kertoo kohderyhmällesi yhteisestä tahdostamme tehdä töitä vastuullisesti.
Kuten muissakin painotöissä, paino kannattaa varata jo hyvissä ajoin työtä suunniteltaessa, jotta painokoneemme pääsevät varmasti kehräämään heti, kun työ on painamista vaille valmis.