Näytävä roll-up kuuluu nykymyyjän uniformuun
Roll-up-mainostelineestä on tullut erottamaton osa pienenkin yrityksen markkinointimateriaalisettiä. Eikä ihme, sillä roll-up on näyttävä, edullinen ja helppokäyttöinen.
Roll-up toimii niin toimitilojen sisustajana, mutta erityisesti messuilla ja promootiossa, missä pop-up-henkinen esittelypiste tulee saada nopeasti kasaan. Roll-up kulkee myös helposti paikasta toiseen kuljetuskassissa, johon se aina painossamme pakataan.
Roll-upiin voi suunnitella monenlaista sisältöä ja niiden avulla voi rakentaa vaikka kokonaisen messuosaston ilman muita seinäkkeitä. Tekstimäärä kannattaa pitää maltillisena, koska roll-up toimii parhaiten, kun sen viesti on nopeasti sisäistettävä: lyhyt yritys- tai tuote-esittely, messutarjous tai joskus vain pelkkä yrityksen logo ja slogan. Less is more.
Roll-uppeja kolmessa eri koossa
Roll-upia suunniteltaessa on hyvä huomioida sen tuleva käyttöympäristö, jos vain suinkin mahdollista. Jos roll-up jää esimerkiksi messutiskin taakse, ei sen alalaitaan kannata sijoittaa mitään tärkeää viestittävää.
Yleisin painettava roll-up-koko on 85 x 200 cm, mutta painamme nopeasti ja näppärästi myös koot 100 x 200 cm ja 150 x 200 cm. Tiesitkö, että voit painattaa pelkästään roll-up-vuodan uuteen ilmeeseen ja vaihtaa sen edelleen toimivaan runkoon, joka on usein huomattavasti pitkäikäisempi kuin aikaan sidotun viestin sisältävä vuota? Pieni, mutta merkityksellinen arjen ekoteko!